Fundrasing ZUMBATON – Fundación Caly ayuda

abril 20 @ 16:00 - 17:00

3809. Rhode island ave

Brentwood MD 20722

Estás invitado a nuestro evento de recaudación de fondos de verano,

Únete a nosotros para una tarde inolvidable mientras apoyamos una causa que nos apasiona.

¿Qué te espera?

1. Un día lleno de música, baile y deliciosa comida.
  2. La oportunidad de conocer a otras personas que comparten tu pasión por nuestra causa.
  3. La satisfacción de saber que estás haciendo una diferencia en la vida de los demás.

¡¡Tu apoyo es vital!!

Las donaciones recaudadas en este evento nos ayudarán a continuar con nuestra importante labor. #fundraising #zumbathon #empathy #causes

You are invited to our summer fundraising event. Join us for an unforgettable afternoon as we support a cause we are passionate about.

What awaits you?

1. A day filled with music, dancing, and delicious food.
  2. The opportunity to meet other people who share your passion for our cause.
  3. The satisfaction of knowing you are making a difference in the lives of others.

Your support is crucial!!

Donations raised at this event will help us continue our important work. #fundraising #zumbathon #empathy #causes

Fecha:
abril 20